GO CAB – APLICATIE DISPECERAT TAXI

GO CAB – APLICATIE DISPECERAT TAXI

5 APLICATII INTR-UN SINGUR SISTEM !

Aplicatia noastra pentru dispecerat include 5 aplicatii pentru fiecare grup de utilizatori:

  • aplicatie mobila pentru client
  • aplicatie pentru sofer
  • aplicatie pentru dispecerat
  • aplicatie administrare web admin
  • aplicatie dispecerizare server

 

    Iți stăm la dispoziție și vom încerca să iți răspundem în cel mai scurt timp!

    [recaptcha]

    În stoc , . .

    Descriere

    APLICATIE CLIENT
    (ANDROID / IOS)

    Aplicatia client este disponibila atat pe device-uri ce ruleaza Android cat si pe cele din gama Apple. Printre functiile pricipale ale aplicatiei client se numara: localizarea pe harta, vizualizare sofer in timp real, etc.

    APLICATIE SOFER
    (ANDROID)

    Aplicatia pune la dispozitia utilizatorului un ecran pentru editarea unor parametrii functionali ai aplicatiei

    APLICATIE DISPECERAT
    (ANDROID)

    Aplicatia de dispecerat are ca principala functionalitate monitorizarea, preluarea si plasarea de comenzi in sistem. Aplicatia este destinata utilizarii in cadrul dispeceratului de persoane instruite in vederea operatiunii de dispecerizare taxi.

    APLICATIE ADMINISTRARE
    WEB ADMIN

    Aplicatia WebAdmin are ca functionalitare principala functia de administrare a resurselor sistemului (conturi soferi, conturi client, conturi dispeceri) precum si a parametrilor de functionare a aplicatiei server.

    APLICATIE DISPECERIZARE
    SERVER

    Aplicatia server are ca principal scop interconectarea aplicatiilor client, sofer si dispecer, facilitand functionalitatile fiecareia. In particular, aplicatia server dispune si de alte functii.

    Vrei sa testezi produsul nostru? Contacteaza-ne si afla cum!

    Scopul pentru care am creat aceasta aplicatie este acela de a le simplifica viata atat utilizatorilor
    cat si firmelor care utilizeaza operatiuni de dispecerizare taxi.

    FACILITATI PREMIUM
    ALL-IN-ONE

    Aplicatia pentru dispecerat realizata de Romlogic este o imbinare a mai multor aplicatii, special pentru
    usurarea muncii dispecerului si pentru eficientizarea fluxului de lucru.

    ADMINISTRARE DISPECERI

    Aplicatia va pune la dispozitie trei componente, usor de utilizat: vizualizare si editare conturi dispeceri, confirmare/invalidare cereri de inregistrare dispeceri, rapoarte individuale dispeceri.

    VIZUALIZARE COMENZI

    Pagina de vizualizare comenzi dispune de functia de cautare
    dupa oricare din campurile nume client, nume sofer,
    adresa preluare si stare comanda.

    STATISTICI AVANSATE

    Sub forma grafica, aplicatia genereaza statistici avansate dupa urmatoarele filtre: comenzi, provenienta comenzi (SIP vs mobile), rata de retentie clienti, apeluri.

    PRELUARE & PLASARE COMENZI SIP

    Aceasta functie permite preluarea de apeluri telefonice printr-o centrala telefonica si plasarea comenzilor de taxi in sistem.
    Campurile personale fiind editabile la fiecare apel in parte!

     

    Contacteaza-ne si cere acum o oferta personalizata!
    APLICATIE CLIENT
    ANDROID / IOS

    LOCALIZARE
    PE HARTA

    Aplicatia permite utilizatorului localizarea vizuala a acestuia pe harta si editarea vizuala a adresei de preluare client.

    VIZUALIZARE SOFER
    IN TIMP REAL

    Dupa plasarea comenzii si confirmarea unui sofer, aplicatia client permite vizualizare in timp real a soferului pe harta.

    EDITARE DATE
    PRELUARE CLIENT

    Aplicatia permite utilizatorului editarea/corectarea adresei in cazul in care serviciul de geolocatie nu a fost suficient de precis in determinarea corecta a adresei de preluare client.

    Deasemenea aplicatia permite interogarea sistemului pentru un anumit indicativ prin specificarea acestuia in eranul de editare date preluare client.

    EDITARE INFORMATII
    CONT CLIENT

    Aplicatia client pune la dispozitia utilizatorului un ecran (accesibil din meniu) de editare cont client in care utilizatorul isi poate modifica/actualiza datele personale (nume, prenume, numar de telefon).

    ISTORIC COMENZI
    SI RECENZII

    Aplicatia client pune la dispozitia utilizatorului un ecran (accesibil din meniu) de vizualizare a ultimelor comenzi si acordare de recenzii soferului.

    APLICATIE
    SOFER ANDROID

    ADMINISTRARE
    COMANDA

    Dupa selctarea unei comenzi (anuntare sofer) aplicatia asteapta confirmarea comenzii de la server, dupa care, in caz afirmativ se trece in modul “Comanda in derulare” unde utilizatorul are urmatoarele optiuni de administrarea a comenzii.

    EDITARE
    INFORMATII CONT

    Aplicatia pune la dispozitie un ecran de editare informatii personale sofer (nume, prenume, telefon, email).

    EDITARE
    CONFIGURARE

    Aplicatia pune la dispozitia utilizatorului un ecran pentru editarea unor parametrii functionali ai aplicatiei. Acestia se rezuma momentan la activarea/dezactivarea notificarii audio pentru comanda noua, respectiv optiunea de alegere a tipului notificarii.

    COMENZI
    SOFER – COMANDA

    • “Am Ajuns” – Prin apasarea acestui buton, se notifica la server un eveniment, acela ca soferul a ajuns in proximitatea adresei de preluare client. În acest moment se încarca și coordonatele gps ale pozitiei curente în scopul de a furniza corectii pentru POI-ul curent.
    • “Clientul a Urcat” – Prin apasarea acestui buton, se notifica la server un eveniment, acela ca clientul a fost preluat.
    • “Clientul nu a Venit” – Prin apasarea acestui buton, se notifica la server un eveniment, acelsa ca clientul nu a putut fi identificat.
    • “Anulare Comanda” – Prin apasarea acestui buton se anuleaza comanda in curs. Șoferul primește penalizare în acest caz, valoarea penalizarii putand fi ajustata de administratorul sistemului.
    • “Harta” – Apasarea acestui buton permite soferului folosirea functiei de navigare asistata folosind aplicatia Google Navigation sau alte aplicații de navigare proprietare (la alegerea șoferului).
    APLICATIE DISPECERAT
    ANDROID

    PRELUARE & PLASARE
    COMENZI SIP

    Functia de Preluare & Plasare Comenzi SIP se refera la abilitatea de a prelua apeluri telefonice de la o centrala telefonica (configurata cu extensii SIP) si de a plasa mai departe comanda in sistem.

    Cu fiecare apel, utilizatorul poate edita numele clientului, adresa de preluare si eventuale observatii (atat privitor la client cat si la adresa de preluare). Adresele la care se face comanda se asociaza cu clientii care au initiat comanda, astfel incat la viitoare apeluri, aplicatia identifica automat clientul dupa numarul de telefon si incarca adresele favorite ale acestuia (conform istoricului clientului).

    MONITORIZARE
    FLOTA

    Functionalitate de monitorizare flota se refera la abilitate de a vizualiza in timp real, pe harta, toti soferii conectati la sistem. Ca functie conexa, in ecranul de vizualizare flota mai exista urmatoarele functionalitati:

    • Afisare total soferi;
    • Afisare statii taxi, cu efectivul din fiecare statie;
    • Editare/Actualizare/Vizualizare statii taxi;
    • Editare/Actualizare/Vizualizare adrese de interes (POI).

    MONITORIZARE COMENZI
    APLICATII MOBILE

    Aplicatia dispecerat pune la dispozitia utilizatorului un ecran dedicat monitorizarii de comenzi provenite de la aplicatiile mobile. Momentan aceasta functionalitate se rezuma la functia de monitorizare, utilizatorul avand acces de citire asupra unor informatii asociate comenzilor (nume client, adresa preluare client, starea comenzii, indicativul masinii care a preluat comanda in cazul in care aceasta a fost preluata).

    APLICATIE ADMINISTRARE
    WEBADMIN

    ADMINISTRARE
    CLIENTI

    Pagina de administrare clienti are ca functie principala administrarea conturilor de clienti. Pagina contine o lista completa a conturilor de client afisata in ordine descrescatoare dupa numarul de comenzi plasate.

    Pagina permite utilizatorului selectarea intervalului de timp pentru care se calculeaza totalul de comenzi si in consecinta topul descrescator al clientilor. Optiunile pentru intervalul de timp sunt de la o luna pana la 6 luni in incremente de o luna.

    Pagina pune la dispozitia utilizatorului un filtru pentru tipul de client, optiunile fiind clienti de SIP (care au facut comenzi telefonice), clienti de mobil (care au facut comenzi din aplicatia mobila) respectiv total(toti clienti, aceastea fiind optiunea presetata).

    Optiunile pentru fiecare cont sunt de editare/actualizare/stergere cont.

    ADMINISTRARE
    SOFERI

    Pagina de administrare soferi pune la dispozitia utilizatorului o lista completa a soferilor inregistrati in sistem cu informatiile relevante ale acestora. Operatiunile disponibile pentru fiecare sofer sunt urmatoarele:

    • activare/dezactivare cont sofer;
    • editare/actualizare cont șofer;
    • confirmare/invalidare cerere de inregistrare sofer;
    • stergere cont șofer;
    • vizualizare istoric modificari.

    Deasemenea pagina pune la dispozitia utilizatorului functia de cautare, toate campurile vizibile fiind acceptate la cautare.

    ADMINISTRARE
    FLOTA

    Pagina administrare flota adreseaza posibilitatea de administrare (adaugare, editare, actualizare, stergere) a modelelor de masini folosite in sistem.

    ADMINISTRARE
    DISPECERI

    Pagina de administrare dispeceri are trei componente:

    • vizualizare conturi dispeceri (cu optiunea de actualizare respectiv stergere a acestora);
    • confirmare/invalidare cerere de inregistrare dispeceri;
    • rapoarte dispeceri (comenzi totale, onorate și neonorate pe fiecare cont).

    ADMINISTRARE
    FIRME AFILIATE

    Pagina Companies pune la dispoziție introducerea de companii afiliate. Prin subscrierea soferilor unor companii afiliate se pune la dispoziție optiunea de executare de operațiuni la nivel de companie afiliata (adică pentru toți soferii subscrisii unei companii afiliate). Deasemenea se pot definii utilizatori cu drepturi restranse doar la nivelul soferilor subscrisi unei companii afiliate (cum ar fi exemplul unui administrator al unei companii afiliate).

    STATISTICI
    DETALIATE

    Pagina de statistici prezinta utilizatorului o serie de statistici (grafice) privitor la comenzi si apeluri. Aceste statististici sunt dupa cum urmeaza:

    • statistica comenzi – exprima evolutia numarului de comenzi totale (vs cele onorate);
    • statistica provenienta comenzi – exprima evolutia raportului comenzi SIP vs Mobile;
    • rata de retentie utilizatori – exprima evolutia raportului dintre numarul total de clienti care nu mai comanda intr-o perioada de timp (selectabila) fata de
    • numarul total de comenzi din aceeasi perioada;
    • utilizatori activi – exprima evolutia bazei de utilizatori activi (care comanda cu o anumita periodicitate, selectabila);
    • statistica apeluri total – exprima evolutia numarului total de apeluri (vs cele preluate) – disponibila doat pe centrale de tip Asterisk;
    • statistica canale apeluri – exprima evolutia numarului total de apeluri venite pe toate canalele disponibile (retele de telefonie mobile, retele fixe) – disponibila doat pe centrale de tip Asterisk.

    PUNCTE DE INTERES
    (POI)

    Pagina de POI este destinata administrarii de POI-uri. Exista doua functionalitati semnificative la acest capitol:

    • vizualizare, adaugare si actualizare;
    • corectii POI-uri folosind pozițiile raportate de soferi.

    ADMIN
    APLICATIE

    Pagina de Admin are trei componente:

    • administrare grupuri utilizatori web (ex. superuser, dispecer, partener);
    • administrare utilizatori web (conturile de utilizator);
    • configurare server – permite controlarea parametrilor de functionare ai aplicatiei server (IP, parametri algoritm cautare, timpi de asteptare, sistem de penalizare, etc).
    APLICATIE DISPECERIZARE
    SERVER

    AUTENTIFICARE
    UTILIZATORI

    Functia de autentificare utilizatori are rolul de a verifica autenticitate utilizatorilor si de a permite accesul consditionat la server.

    Utilizatorii de aplicatii client se autentifica minimal pe baza adresei de email, obiectivul fiind de a asigura consegventa intre utilizari consecutive după un update ale aplicatiei clienti.

    Utilizatorii de aplicatii sofer si dispecer se autentifica prin confirmare la administrator. In acest caz exista un proces de inregistrare care necesita interventia umana (administrator) pentru confirmarea accesului in sistem.

    SISTEM
    DE PENALIZARE

    Sistemul de penalizare vizeaza calcularea unui scor cuprins între 100 și 0, unde 100 este scorul maxim (un șofer fără probleme) și 0 este scorul minim (un șofer cu foarte multe probleme). Algoritmul de penalizare folosește recenziile primite de la client cât și evaluari proprii privitoare la modul cum un șofer s-a comportat în cadrul unei comenzi (dacă a ajuns la timp sau a întârziat la comanda, respectiv cu cât a întârziat la comanda). Fiecare eveniment care determina actualizarea socrului poate avea asociat și alte acțiuni (cum ar fi penalizarea prin dezactivarea temporara a aplicației șofer).

    ACTUALIZARE POZITIE
    SI STARE SOFERI

    Aplicatia server este responsabila sa asigure o monitorizare in timp real a soferilor, aceasta insemnand atat pozitia cat si starea lor. Starea soferilor poate varia in functie de modul de lucru, daca este in stationare in statie, sau in mers in afara statiei, respectiv in functie de starea comenzii, daca a fost ocupat. Aplicatia server monitorizeaza permanent pozitia soferilor si compara cu granitele definite ale statiilor, actualizand corespunzator starea soferului atunci cand acesta ajunge in stație (unde se aplica sistemul de lucru cu statii).

    ALGORITM CAUTARE SOFER
    (MOD DE LUCRU CU STATII)

    Functia de cautare sofer are la baza un algoritm de cautare care executa pe rand urmatorii pasi:

    1. se caluculeaza distanta terestra de la coordonatele gps asociate cu adresa de preluare client pana la cele mai apropiate trei statii de taxii. Se alege minimul dintre acestea si se plaseaseaza comanda spre soferii din statia cea mai apropiata;
    2. Comanda se trimite simultan la toti soferii aflatii in statie, insa aplicatia sofer va filtra comanda dupa pozitia curenta in statie. Astfel, daca pozitia este 1 (prima) comanda se afiseaza fara intarziere. Daca pozitia este alta decat 1 (prima) comanda se afiseaza cu o intarziere prestabilita (si configurabila) indiferent de pozitie (2,3,etc) sau dependent de poziție;
    3. Odata preluata comanda, pozitia in statie pentru soferii ramasi liberi/neconfirmati se actualizeaza, prima pozitie avand prioritate fata de restul.
    4. Daca comanda este anulata pana sa ajunga soferul in proximitatea adresei de preluare client, soferul este informat si trecut in stare prioritara, fara a mai fi nevoie deplasarea acestuia intr-o statie;
    5. Daca nu exista soferi in prima statie, cea mai apropiata, aplicatia server va continua cautarea de soferi aflati in staționare, in stație, in trepte, pe suprafete circulare avand ca punct de referinta centrul primei statii (toate variabilele algoritumul se pot controla prin WebAdmin). Soferii in situatia descrisa la punctul d) aflati in zona de cautare (chiar daca nu stationeaza in statie) vor primi comanda fara intarziere;
    6. Dupa ce serverul executa toate iteratiile de cautare presetate (configurabil din WebAdmin) trimite comanda in regim “topogan” ceea ce inseamna ca o trimite la toti soferii indiferent de starea sau pozitia lor relativa.

    ALGORITM CAUTARE SOFER
    (MOD DE LUCRU FARA STATII)

    Functia de cautare sofer are la baza un algoritm de cautare care executa pe rand urmatorii pasi:

    1. Comanda se trimite simultan la toti soferii din proximitatea locatiei gps a adresei din comanda (sau POI pentru comenzile din dispecerat). Termenul de proximitatea se defineste ca un cerc concentric locatiei gps din comanda și se specifica de administrator în WebAdmin;
    2. Dacă la prima căutare („strigare”) nu se găsesc soferi (sau nu se anunța) aplicația server continua căutarea pe o noua zona, definita similar pe un cerc concentric cu primul, raza acestuia fiind deasemenea specificata de administrator în WebAdmin;
    3. Serverul continua căutarea în modul descris un numar specificat de iteratii (configuratil de asemenea în WebAdmin);
    4. Dacă mai mulți soferi se anunța la o comanda, unul va fi confirmat de client (sau optional automat în cazul aplicației dispecerat) iar restul vor primi mesaje de anulare.