Daisy Compact S

Daisy Compact S

NUMAI în  Ianuarie 2020 va exista o exceptie de preț la acest model. Acesta este modelul recomandat pentru utilizarea pe masini care efectueaza transport alternativ de tip ride sharing – Uber, Bolt, Yango,Clever.                                                                      

    !!! PROFITA ACUM !!!

 Oferta disponibila in  Cluj , Braşov, Timişoara , Iasi , Bucuresti !!!

 

Aplicatia interfata pentru conectare tableta pe care ruleaza UBER, BOLT, CLEVER, YANGO si Compact S – vizualizeaza aici : https://www.facebook.com/office.sunsys/videos/1529599467180358/

 

Prețul pentru acest model de casă de marcat este acum  595 lei TVA inclus . Oferta este valabilă pentru tot teritoriul Romaniei.
Ce avantaje aveți cu această casă de marcat?
  • utilizare foarte ușoară – vezi detalii aici:  https://www.youtube.com/watch?v=oEpr_NdgUxA
  • acumulator Li-Ion inclus în casa de marcat ( nu costă suplimentar)
  • încărcare din port USB standard – prezent pe bordul mașinii sau la orice încarcător standard de telefon mobil – cablu USB pentru încărcare inclus in pret
  • încărcare de la rețeaua electrica de 220V – adaptor încărcare inclus în preț
  • SIM card activ și funcțional montat în casa de marcat – transmisia de rapoarte XML către ANAF se va face online.
  • vă oferim  abonamentul pe 12 luni pentru transmisia datelor la ANAF – când interconectarea caselor de marcat cu serverele ANAF va fi activă.
  • tastatură iluminată – funcție foarte utilă noaptea
  • instructiuni de folosire – vezi detalii aici : https://www.youtube.com/watch?v=LjSv3pH64j0
  • extragerea usoara a fisierelor xml din casa de marcat Daisy Compact S – VEZI DETALII AICI : https://www.youtube.com/watch?v=rBZ9bZElcls
Vreti sa o utilizati pe masini UBER , Clever – Free now, Yango, Bolt? Cum se emit bonuri cu aceasta casa de marcat?
In cel mai simplu mod cu putinta.
Urmariti aici:

Casa de marcat cu jurnal electronic Daisy Compact S este una dintre cele mai vandute case de marcat de pe piata din Romania.
Daisy Compact S este casa de marcat fiscala cu dimensiunile cele mai mici din gama de case de marcat vandute in Romania.
Este prima recomandare pentru utilizare in masina, in activitati de transport persoane tip UBER, Bolt, Clever, Yango .

Citeste informarea ANAF in legatura cu acest subiect la acest link – Utilizare case de marcat la activitati de tip transport persoane UBER, BOLT, CLEVER sau YANGO.

Casa de marcat Daisy Compact S are dimensiunile cele mai mici dintre toate casele de marcat din Romania si este echipata standard cu cele mai moderne tehnologii ale caselor de marcat din noua generatie:
  • modem GPRS activ, functional , util pentru viitoarea conexiune cu serverele ANAF
  • memorie de Jurnal electronic JE – 8 GB – poate memora pana la 1,2 milioane bonuri
  • Cryptomodul cu Cryptoard conform standard FIPS 140-2
  • certificat digital propriu instalat pe casa de marcat valabil 10 ani
  • comunicare Bluetooth activa pentru conectarea directa, fara fir, la dispozitive PC, telefone mobile smartphone sau tablete pentru aplicatii de vanzare-emitere BON fiscal ( Seasy pentru Android ), sau pentru efectuarea raportarilor XML cu aplicatia Daisy XML din Google Play ( modul de conectare se gaseste AICI )
  • acumulator principal inclus 3.7 V – 2000mAh Li-Ion
  • citire rapoarte XML din PC cu aplicatia Daisy Manager
  • 30 000 articole PLU care pot fi memorate
  • 10 000 clienti care pot fi memorati ; posibilitatea introducerii CUI client pe bon
  • 99 departamente care pot fi asociate cu diverse cote TVA si unitati de masura.
  • functie de imprimanta fiscala pentru utilizartea in aplicatii PC-WIndows sau Android de vanzare
  • driver Dprint Romania GRATUIT
  • conectare la PC pe portul USB pentru citirea datelor casei de marcat sau
  • conectarea directa prin Bluetooth la dispozitive mobile cu SO Windows sau Android
  • conectarea cu SAGA utilizand driverul FiscalNET sau FISCO-Daisy
  • conectarea cu SMART BILL cloud sau SMART BILL POS utilizand driverul FISCO-Daisy
  • conectarea cu driverele Fiscal NETFISCO DaisyECR BRIDGE si in acest fel cu ORICE aplicatie software de vanzare-gestiune de pe piata software din Romania.
  • aplicatie GRATUITA Android pentru citire fisiere XML ( pe Google Play – Daisy XML app)

In sectiunea „Download” se gaseste programul software GRATUIT „Download Manager”  util pentru efectuarea multor operatii pe si cu casa de marcat.

Casele de marcat Daisy sunt integrate cu o multime de solutii software de vanzare-gestiune si folosesc driverul GRATUIT de imprimanta fiscala denumit Dprint Romania .

Pentru conectarea cu solutiile de vanzare SAGA , SmartBill , CIEL sau alte aplicatii software care nu au integrat in mod direct casele Daisy cu driverul Dprint Romania , va putem oferi driverele Fiscal NET , Fisco Daisy , ECR Bridge care conectaza casele Daisy si aplicatiile software ( ATENTIE – aceste drivere se platesc ).

 

 

Pentru soferii care furnizeaza servicii de tip ride-sharing sau transport alternativ, devine obligatoriu dotarea cu noile Case de Marcat cu Jurnal Electronic, potrivit Ordonantei de Urgenta nr. 49/2019. Astfel, clientii au dreptul sa primeasca bon fiscal sau factura fiscala.

In Articolul 21 din OUG privind activitatea serviciilor de ridesharing sunt prevazute urmatoarele:
„(1) Toate veniturile obtinute in urma efectuarii de transport alternativ sunt impozitate in conformitate cu legislatia fiscala in vigoare in Romania.

(2) In cazul in care se incaseaza direct de la pasager, integral sau partial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar, contravaloarea serviciului prestat, operatorul de transport alternativ are obligatia de a utiliza aparat de marcat electronic fiscal, In conformitate cu dispozitiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, de a emite si inmana bon fiscal pasagerului, precum si de a emite factura la solicitarea acestuia.

(3) In cazul serviciilor de transport alternativ pentru care plata se realizeaza exclusiv online prin intermediul platformei digitale prin debitarea contului pasagerului cu suma reprezentand contravaloarea cursei respective, este obligatorie emiterea unei facturi electronice catre pasager, conform art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, prin intermediul platformei digitale.”

 

 

Daisy Compact S este modelul cel mai mic din seria caselor de marcat ce urmeaza a fi avizat in conformitate cu noua legislatie intrata in vigoare incepand cu mai 2018. Casa de marcat Daisy Compact S este echipata cu toate dispozitivele necesare pentru conectare la distanta cu serverele ANAF ( atunci cand aceste servere vor fi functionale) nemaifiind necesara adaugarea de dispozitive externe sau interne pentru conformitate. La momentul cand se va incepe conectarea cu serverele ANAF se va solicita un Supliment de Aviz tehnic si se va face un upgrade de software in casa de marcat. Conectarea la serverele ANAF se va face prin modemul GPRS existent pe placa de baza a casei de marcat . Trebuie introdusa cartela SIM de telefonie mobila pentru initierea conexiunii GPRS. 

Servicii incluse in pretul casei de marcat: 

  • Intocmirea dosarului pentru obtinerea numarului de ordine NUI al casei de marcat.
  • Depunere on-line dosar la orice sediu ANAF din tara.
  • Programare articole coduri PLU PRODUSE gratuit! In format electronic, conform lista client, nelimitat.
  • Contract de service pentru casa de marcat  in primul an gratuit , conform garantiei.
  • Fiscalizare gratuita.

 Pentru o cantitate mai mare de case de marcat, gen lanturi de magazine, farmacii, supermarketuri, case de pariuri, preturile se negociaza direct cu clientul!

 

Acte necesare pentru achizitionarea casei de marcat:

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C. privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului;
  • Copie dupa „Declaratie privind sediile secundare 061” depusa la D.G.F.P.
  • Declaratie pe proprie raspundere (scrisa de administratorul societatii), conform careia casa de marcat se instaleaza la adresa punctului de lucru sau dupa caz, in regim de comert ambulant/regim de taxi/altele.

Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P.  se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului. Depunerea dosarului revine in responsabilitatea noastra!

 

Iți stăm la dispoziție și vom încerca să iți răspundem în cel mai scurt timp!

[recaptcha]

În stoc , .

Descriere

Alimentare :
Acumulator intern de mare capacitate Li-Ion 3.7V – 2000mAh
Incarcarea acumulatorului se poate face printr-un incarcator de telefon mobil cu tensiune de incarcare de 5V , 2A
Tastatura :
23 butoane , unele dintre ele avand functii duble
Tip imprimanta :
Imprimanta termica liniara , 32 simbol per linie, 12 linii / sec
Afisaj operator :
132 x 48 px LCD grafic cu indicatori grafici pentru informatii despre starea AMEF
Afisaj client :
132 x 24 px LCD grafic functional numai pentru informatiile utile clientului
Interfete de comunicare :
1 x microUSB pentru conectare la calculator : pe acest port se poate face
 descarcarea fisierelor care trebuie trimise la ANAF pana pe 20 ale lunii urmatoare
Nr. Articole (PLU) :
30.000 articole cu nume, pret, cod bare, unitate de masura etc.
Nr. de clienti :
10.000 pentru facturare sau introducere CIF client fara programare
Departamente :
95 + 4 , 4 direct pe taste , restul de departamente prin combinate de taste
Nr. Operatori :
20 operatori , fiecare cu parola de autentificare
Tip rola hartiefolosita :
O rola hartie termica 57mm / 40 mm diametru rola
Jurnal Electronic :
Memorie interna tip microSD,m protejata, cu capacitatea de 40 mil linii
Tipuri de plata acceptate :
9 tipuri de plata dintre care numerar, card, tichet, etc.
modul Bluetooth :
prezent pe placa de baza, va fi activ la momentul avizarii
modul WIFI integrat :
integrat pe placa de baza , va fi folosit pentru conectarea cu serverele ANAF ( la momentul cand serverul ANAF va fi activ )
modem GPRS integrat :
integrat pe placa de baza, va folosit pentru conectarea cu serverele ANAF ( la momentul cand serverul ANAF va fi activ )(trebuie introdusa cartela SIM)
 Modul Criptare (SAM) :
hardware specializat cu Crypto-card pentru stocarea certificatului digital si a perechi de chei PKI
Alte functii :
Calcularea automata a restului
Imprimarea si vizualizarea sumei intermediare
Corectarea (stergerea) inscrierilor gresite inainte de inchiderea bonului
Reduceri si adaosuri procentuale
Reduceri si adaosuri valorice
Introducere CIF client
Vanzarea repetata a unui produs
Imprimare LOGO grafic pe bon
Functia de Imprimanta fiscala pentru conectarea la un sistem PC
Rapoarte :
Raport Z inchidere zilnica (golirea vanzarilor)
Raport X citire ( fara golirea vanzarilor)
Raport X sau Z pe Casier
Raport X sau Z pe Articole
Raport X sau Z pe perioade de timp
Periodice din memoria fiscala
Rapoarte din Jurnalul electronic cu ajutorul tastaturii casei de marcat
Rapoarte din Jurnalul electronic prin aplicatie PC externa
Backup extern :
Export date pe SD-card extern pt transmitere informatii online ANAF ( pana pe 20 ale lunii urmatoare) , pe portul microUSB
Deschidere sertar de bani :
NU
Dimensiuni ( L x l x h ) :
84x167x60mm
Greutate :
300 gr cu tot cu acumulatorul Li-ION
Garantie :
12 luni Standard
Software POS :
Axis Cloud — solutie Cloud based cu interfata de vanzare Android – implementat cu Daisy eXpert SX
S2S Imperial POS si Restaurant — Integrat cu acest software – Aplicatie software LEGALA inregistrata in Biblioteca Nationala de Programe
Smart Bill  – in curs de implementare
Facturis  – implementat cu Driverul Dprint V.1.1.8
Okavango – program de gestiune laboratoare si clinici radilogie dentara – www.okavango.ro  : implementat cu Driverul Dprint V.1.1.8
Microshop – implementat cu driverul Dprint V1.1.8 – program vanzare-gestiune inregistrat LEGAL in Biblioteca Nationala de Programe
Nessus – in curs de implementare
Qubicor 5 – sistem ERP simplificat destinat firmelor mici si mijlocii – implementat cu Driverul Dprint V.1.1.8 – www.ccms.ro
LogBox – implementat cu case de marcat Daisy : solutie OnLine dedicata clinicilor , saloanelor si centrelor de infrumusetare
STIMATI clienti. Va recomandam utilizarea programelor software inregistrate LEGAL in Biblioteca Nationala de Programe software destinate activitatii de vanzare-gestiune
Fabricat in : UE ( Bulgaria )

Utilizare case de marcat la activitati de tip transport persoane UBER, BOLT, CLEVER sau YANGO.

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a oferit, in timpul sesiunilor de informare desfasurate in direct pe pagina ei de Facebook, explicații privind obligația ce decurg din utilizarea caselor de marcat electronice cu jurnal electronic.

Intrebare ContribuabilPentru activitatile de transport persoane Uber, Bolt, Clever, Yango, etc. pot fi folosite AMEF (aparate de marcat electronice fiscale – n.r.) dotate doar cu afisaj operator, fara afisaj client?

Raspuns ANAF: Potrivit dispozițiilor alin. (2) al ART. 21 din Ordonanţa de urgenţă Nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto, în cazul în care se încasează direct de la pasager, integral sau parţial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar, contravaloarea serviciului prestat, operatorul de transport alternativ are obligaţia de a utiliza aparat de marcat electronic fiscal, în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de a emite şi înmâna bon fiscal pasagerului, precum şi de a emite factură la solicitarea acestuia.
Configuraţia, precum şi caracteristicile tehnice şi funcţionale ale aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 sunt stabilite prin normele metodologice de aplicare a ordonanţei de urgenţă (HG nr. 479/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare).

Dupa cum se vede in raspunsul ANAF, modelul exact de casa de marcat nu este impus, adica ANAF NU impune utilizarea caselor de marcat care au doar un afisaj, afisajul OPERATOR, pentru activitatiile de tip transport persoane.

La activitati de tip transport persoane va recomandam cu tarie utilizarea casei de marcat model DAISY COMPACT S deoarece are in dotare TOATE functiile necesare unei utilizari de acest tip.

  • – este de mici dimensiuni, numai  84x167x60mm (Lxlxh)  si numai 300 grame cu acumulatorul LI-Ion inclus
  • – afisajul operator generos, luminat si cu suprafata mare de afisare ( afisaj grafic 132 x 48 puncte )
  • – contine modul Bluetooth, deci NU ESTE necesara achizita de module suplimentare ( modulul Bluetooth este inclus in costul casei de marcat)
  • – contine modemul GPRS echipat standard cu cartela SIM activa care va permite conectarea directa cu serverele ANAF, cand acestea vor fi functionale.
  • – se poate incarca de la incarcator auto standard de 5V – 1A , exact ca cele folosite la incarcarea telefoanelor moderne smartphone cu mufa microUSB
  • – rapoartele lunare XML se pot extrage utilizand aplicatia ANDROID – Daisy XML din Google Play, sau se conectand casa de marcat la un PC sau, in curand, se vor extrage folosind o aplicatie WEB care se va conecta automat la casa de marcat prin modemul GPRS si se transmit pe email direct contabilei. Rapid si sigur.
  • – are cel mai bun pret de pe piata din Romania daca comparam dotarile acestui model, Compact S, cu alte case de marcat asemanatoare
  • – este avizata in mod legal pentru vanzarea pe piata din Romania

Detaliile tehnice complete si instructiuni de utilizare se gasesc AICI .

Concluzia noastra: Daisy Compact S este cel mai recomandat model pentru activitatea de transport persoane si va fi cea mai vanduta casa de marcat pe acest segment de piata.

Comanda ACUM aceasta casa de marcat.

Noile case de marcat fiscale generatia 2018

Casele de marcat moderne, puse pe piata din Romania incepand cu luna iunie 2018 , sunt produse cu cele mai  moderne tehnologii si sunt pregatite pentru conectarea OnLine cu serverele ANAF, conectare care se va face in momentul in care ANAF va decide acest lucru.

ATENTIE!!

Casele noastre de marcat AVIZATE sau in curs de avizare CONTIN toate modulele necesare conectarii la servere ANAF , atunci cand se va solicita acest lucru. Pe placa de baza a casei de marcat , sub sigiliu , exista modemul GPRS pentru transmisia pe retelele de telefonie mobila a datelor solicitate de ANAF ,  exista un modul WI-FI pentru cei care vor dori conectarea cu serverele ANAF folosind Routerul conectat la Internet, iar unele modele contin si port Ethernet pentru conectare . Aceste module sunt momentan INACTIVE, dar casele de marcat sunt echipate deja cu ele , deci la momentul conectarii trebuie instalat doar noul FIRMWARE ( software ) al casei de marcat necesar pentru conectarea si transmisia datelor la ANAF . Va fi necesar, la acel moment , SIM-ul pt modemul GPRS.

O casa de marcat moderna, generatia 2018, trebuie sa contina cel putin urmatoarele:

– memorie fiscala care este capabila sa memoreze minimum 1830 rapoarte Z fiscale

– Jurnal Electronic, o memorie interna cu capacitate minima de 8Gb ( aceasta memorie de 8Gb poate memora 40 milioane de linii ; daca tinem cont ca un bon mediu are 40 linii cu tot antet , continut produse vandute si note de subsol , atunci un JE ( jurnalul electronic ) poate memora pana la 1 milion de bonuri , o cantitate imensa de bonuri pentru o mare majoritate a comerciantilor.)

– un dispozitiv de comunicatie, intern sau extern, necesar pentru conectarea cu serverele ANAF – toate casele de marcat produse de Daisy au modem GPRS si modul Wi-Fi instalate pe placa de baza, pregatite pentru conectarea cu serverul ANAF la momentul cand acestea vor fi functionale.

ATENTIE !!! Pana la conectarea OnLINE cu serverele ANAF , este obligatoriu ca pana in data de 20 ale lunii urmatoare, toate firmele trebuie sa transmita informatiile stocate in Jurnalul Electronic ( datele de vanzare ale lunii precedente) , direct la agentiile ANAF sau urmand o procedura Online.

Procedura de transmitere OnLine, a datelor din casa de marcat , presupune detinerea unui Certificat digital calificat pentru semnarea digitala a documetelor transmise.

– dispozitivul extern de backup necesar pentru salvarea informatiilor din casa de marcat. Acesta poate fi card SD , card Micro SD , USB stick. Nu este permisa colectarea informatiilor direct pe PC si transmiterea lor catre ANAF , in cazul raportarii lunare.

– modul de criptare ( modul SAM) necesar pentru semnarea digitala a informatiilor raportate de casa de marcat . Acest modul genereaza perechea de chei publica/privata si memoreaza certificatul digital instalat pe casa de marcat. Fiecare casa de marcat va avea un Certificat Digital unic generat , specific pentru acea casa de marcat.